Pelakon Tambahan Kau Aku Kita

Tapi tak pasti la sempat baca ke idok. Yang lain-lain tu pun okay juga.


Kau Aku Kita Raya Tv3 Myinfotaip

Tapi saya lebih suka layan novel dia rasanya haha.

Pelakon tambahan kau aku kita. Orkid Edyliyne Harga. Pemegang trofi Aktres Pilihan drama Kau Aku Kita dan Pasangan Pilihan bersama Saharul Ridzwan di Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur 2016 Pelakon TV Wanita Popular di Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-30 Pelakon Wanita Sensasi di Anugerah Telenovela 2017 dan Aktres Pilihan drama Biar Aku Jadi Penunggu di Anugerah Drama. Kau Aku Kita Penulis.

Iman Firdaus tu aku bukan kau. Telefilem arahan Azman Yahya itu sekali lagi akan menemukan gandingan mantap Saharul Ridzwan dan Janna Nick. Malam Sabtu lalu telah berlangsungnya Anugerah DFKL 2016 yang dipancarkan secara langsung di TV3 jam 9 malam dari Dewan Tun Dr.

24032016 Rahsia Sebalik KAU AKU KITA Jadi Drama Pilihan Penonton di DFKL 2016. Rasa macam pernah nampak novel Kau Aku Kita ni tapi kat mana yeee. 28102015 Drama Kau Aku Kita Drama terbaru dari adaptasi novel Kau Aku Kita karya novelis Orkid Edyliyne ini diterajui gandingan utama Syarul Ridzwan Janna Nick dan Hafidz Roshdi.

Pelakon kau aku kita syahrul ridzwan dan janna nick heroin syurga nur kau aku kita - orkid edyliyne harga buku. Turut menyaksikan penampilan baru Hafidz Roshdi dan Sasqia Dahuri. Tapi hari ni boleh pulak kau.

Ke kau pun nama Iman firdaus juga. Itulah permulaan dua Iman Firdaus seorang lelaki seorang perempuan. Beliau mula bergiat aktif dalam bidang lakonan dengan memegang watak tambahan dalam telefilem Cinta Vlog 2012 dan mula dikenali secara meluas menerusi peranan sebagai Nur Jannah dalam siri drama.

Kau Aku Kita ialah novel 2012 oleh penulis novel Malaysia Orkid Edyliyne. Jangan terlalu cepat menjatuh hukum bila melihat cikgu kita yang seolah-olah nampak lembut tapi kenali dahulu barulah. 02092020 Artis sekarang kekwat tak nak bergambar even dengan kita pelakon tambahan bukan level dia.

Jujur aku cakap aku ni bukanlah peminat kau pun. Sinopsis Kau silaplah bro. Diarahkan oleh Azman Yahya dibawah syarikat produksi JS Picture Sdn.

Dah banyak kali pun kita shoot sama sparing sama. Drama ini akan bersiaran di slot Lestary TV3. Nak dijadikan cerita nih mereka bertemu secara tidak disengajakan apabila berlaku peristiwa yang agak lucu di mana salah seorang dari mereka diserang gangster lah katanya huhu.

Sekali lagi dia berlakon sebagai Hero di drama TV3 slot Lestary yang ditayangkan setiap Rabu dan Kamis jam 900 malam. 27022021 Info Dan Sinopsis Drama Kau Aku Kita Slot Dahlia TV3 Oleh Mustazah GP pada 27 Feb 2021. 13072016 Sinopsis Kau Aku Kita Raya.

Nantikan sambungan drama adaptasi novel Kau Aku Kita dalam telefilem istimewa Kau Aku Kita Raya yang akan disiarkan pada 6 Syawal di TV3. Si gadis lebih senang disapa dengan nama Iman man. 23062016 Kau Aku Kita Raya TV3 Nantikan sambungan drama adaptasi novel Kau Aku Kita dalam telefilem istimewa Kau Aku Kita Raya yang akan disiarkan pada 6 Syawal di TV3.

Baru dua kali termasuk hari ni aku rasa nak bergambar dengan kau. Karya sentuhan sutradara Azman Yahya Jinggo ini merupakan adaptasi. Telefilem arahan Azman Yahya itu sekali lagi akan menemukan gandingan mantap Saharul Ridzwan dan Janna Nick.

Ismail di Pusat Dagangan Dunia Putra PWTC yang memperlihatkan drama Kau Aku Kita membolot 6 enam anugerah yang turut menobatkan. Ia telah diadaptasikan sebagai sebuah siri drama oleh TV3 pada 2015. 2 talking about this.

Mengisahkan dua insan yang mempunyai nama yang sama namun berlainan jantina Iman Firdaus. Kali ini digandingkan dengan Janna Nick pula. Tertarik juga nak tengok sebenarnya.

06032021 Komik ini ada 10 cerita yang menarik mengenai bola. 16022021 Yang aku paling kasihan adalah pihak Ahmad Idham yang terpaksa menyuruh budak-budak dia untuk ke Ipoh pada hari cuti umum untuk soal siasat kita benda ni. Dulu macam ada pinjam novel Kau Aku Kita ni dari kawan abang.

Tapi best juga la drama ini kelakar. Iman Firdaus Dua orang yang mempunyai nama sama tapi. Ada beberapa yang melekat dihati dna mengancam pada Sha.

03112015 Permulaan cerita Kau Aku Kita ni unik laa sebab nama hero dan heroin sama kan. Tentang Aku Kau. Sudahlah kau orang yang busuk hati tu pergi dan bersihkan jiwa kau dan cari rezeki yang halal bukannya menutup periuk nasi kawan-kawan kau orang dan ahli persatuan kau orang tulisnya.

Kau Aku Kita Raya masih mengekalkan konsep komedi dan keletah pada tiap watak seperti dalam Kau Aku Kita malah memperlihatkan sisi baik Iman tetapi ada kalanya beremosi juga kerana itu lumrah manusia. Cerita bermula dengan memperlihatkan kemesraan atau romantik Im Aus kejutkan Iman bangun pagi dengan kata-kata manis. Kau Aku Kita merupakan sebuah drama bersiri televisyen Malaysia 2015 bergenre komedi romantik yang menyatukan pelakon Saharul Ridzwan dan Janna Nick sebagai tunjang utama.

Pelakon Kau Aku Kita Korang rindu tak dengan Syarul Ridzwan yang pernah mnejadi Hero dalam drama Hati Perempuan. Turut menyaksikan penampilan baru Hafidz Roshdi dan Sasqia Dahuri. 978-967-365-105-4 Sinopsis Kau silaplah bro.

Novel ini diterbitkan pada tahun 2012 oleh Fajar Pakeer. Mungkin sebab hari ni kau dress up cantik sangat aku suka. Syarul Ridzwan Janna Nick.

SINOPSIS KAU AKU KITA. Nurul Jannah binti Munir dilahirkan pada 1 Jun 1995 atau lebih dikenali sebagai Janna Nick merupakan seorang pelakon pengacara penyanyi dan pengarah wanita Malaysia. Coach Pink antara cerita yang berjaya mengundang 2 rasa pada Sha yang membaca.

Janna NickSyarul RidzwanMengisahkan tentang dua karakter berkongsi nama yang sama Iman Firdaus.


Lestary Drama Kau Aku Kita Khatyaiman


Kau Aku Kita Wikipedia Bahasa Melayu Ensiklopedia Bebas


Info Dan Sinopsis Drama Kau Aku Kita Slot Dahlia Tv3 Iluminasi


Lestary Drama Kau Aku Kita Khatyaiman


Komentar

Label

aishah aisyah alarm alya amar amelia amry anak andai andainya antarabangsa apakah aralyn arti asal asyraf azian aziz azman azmi backstreet baharu bahasa bakar balboa barisan baru benci beri bersiri bertudung biar biasa biodata blind boss brother buat bukan bulan bunuh busan busker buta cemburu cerai chandelier cilik cinderella cinta cintaku couple cukup curi dalam daniel dari delen diah diri doctor dosa drama Drama Retro dulu dunia ejen english enot episod fadzil fahmi fifi fify filem flower full gado gambar gangster generasi gerak hafizah hantu haram hari harum hasbi hawa hello henderson hisham holding hotel ibrahim idris iklan ikmal iman inggeris inggris instagram iskandar isma isteri jalan jangan jatuh jenazah jibam john juvana kabali kacak kahwin kakak kamal kamarul kanak kenshin kerja khadijah khan khas kisah kita kong korea korean kosong kuat legally legend lelaki limah lingkungan love luar luna madu mael maid makeup malaysia male mama married mati melatah mencintaiku meninggal mereka mimaland misteri mona moto movie muda muhammad mukhlis musim naagin naim najwa nama namron nasha nazri neraka norhafizah nurul opah pangako para pelakon Pelakon Tentang Bulan pelangi pengertian pensil perempuan pinggan pisang PJ Holding polis pong pontianak popular projek putra qadr qazem rahman ramona razia retak reza ridhuan rindu ring rock rocky rookie rumah rumi rurouni samsudin sayo sazli seadanya sebagai sedikit seindah sekarang sempit semua seorang sesat setan setelah shah shamsuddin siapa sinetron singapura siti spiderman start startup student sudah suria sutun syahmi syarat syurga takdirnya takut tambahan tanpa tarik taubat team telah tentang terima thailand totey tujuh hari until untukmu ustaz veteran waktu wallpaper wanita warna witch yang year youtube ysabel zaman zamzam zoomba zulkarnain zumba
Tampilkan selengkapnya

Postingan Populer

Pelakon Perempuan Pontianak Dot Dot Dot

Pelakon Perempuan Malaysia